The gazette a real dream...
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Experimente/Testarea pe animale

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Miko
Admin
Admin
Miko


Numarul mesajelor : 75
Puncte : 5288
Data de inscriere : 2010-01-20
Varsta : 30
Localizare : in my bed :D

Experimente/Testarea pe animale Empty
PostSubject: Experimente/Testarea pe animale   Experimente/Testarea pe animale I_icon_minitimeTue Mar 23, 2010 2:15 am

Foarte multe animale sunt folosite in cercetarile stiintifice si medicale. In aceste experimente sunt folosite, adesea, metode crude de testare. Experimentele pe animale sunt atat crude cat si inutile, iar oamenii nu au nici un drept in a supune niste animale nevinovate la o asemenea tortura. Chiar unii oameni de stiinta sunt de parere ca medicamentele nu ar trebui sa fie testate pe animle, in primul rand pentru ca organismul acestora este diferit de al oamenilor si reactioneaza diferit la substantele chimice. Rezultatele obtinute in urma unor teste pe animale nu sunt de incredere.



Exista numeroase cazuri care evidentiaza absurditatea asumarii ideii ca oamenii si animalele sunt atat de similari incat experimentele pe acestea din urma sa aiba rezultate folositoare. De exemplu: morfina are capacitatea de a calma oamenii, dar nu si pisicile; cortizonii cauzeaza anomalii ale puilor de soareci, dar nu si la oameni; penicilina poate sa omoare porcusorii de guineea si hamsterii, iar aspirina este otravitoare pentru pisici. Daca cercetatorii s-ar fi bazat pe experimentele pe animale, astazi nu ne-am fi putut trata cu penicilina sau digitalis (un medicament folosit de pacientii bolnavi de inima, dar care a fost interzis foarte mult timp pentru ca s-a descoperit ca provoaca cresterea presiunii sangvine a cainilor).